Marina Grand Beach - Хотел до плажа в Златни Пясъци

FAQ

Често задавани въпроси

  • Какъв е часът на настаняване / напускане на хотела?

Настаняването е от 14:00 часа, а напускането е до 12:00 часа.

  • Възможно ли е да се настаня по-рано?

Понякога е възможно да се настаните по-рано от 14:00 часа. Това зависи от възможностите на хотела и не може да бъде гарантирано предварително. Въпреки това, за да бъдете сигурни, че стаята Ви ще е готова при пристигане, можете да си резервирате стая от предходната вечер.

  • Предоставяте ли услугата късно напускане на стаята?

Късно напускане до 16.00 ч. е възможно при допълнително заплащане от 40.00 лева или късно напускане до 20.00 часа срещу допълнително заплащане от 70.00 лв. Това зависи от възможностите на хотела и може да бъде потвърдено от рецепция един ден преди датата на отпътуване.

  • Има ли стая за багаж на рецепцията?

Да, има стая за багаж на рецепцията. Тя е на разположение безплатно.

  • Какво е работното време на рецепцията?

Рецепцията работи 24 часа и колегите ни са на Ваше разположение денонощно.

  • Изисква ли се моето ID / паспорт при настаняване?

Изискваме да ни се представи валиден официален документ за идентификация по време на регистрацията в хотела.

  • Как мога да платя сметката си?

 Гостите могат да платят сметката си на рецепция в брой в българска валута или с кредитна карта: VISA, Master Card, Diners Club. Някои от офертите обаче изискват авансово плащане като в този случай клиентите плащат депозит за бъдещо настаняване по банков път или с кредитна карта: VISA, Master Card, Diners Club.

  • Позволено ли е пушенето на територията на хотела? А в стаите?

Пушенето в стаите и в закритите общи части на хотела не е разрешено. Клиентите могат да пушат на терасите на баровете.

  • Има ли ограничения за сервиране на алкохолни напитки?

Според българските закони има възрастови граници за сервиране / продажбата на алкохол на лица, ненавършили 18 години.

  • Трябва ли да нося ол инклузивната гривна?

Трябва да носите гривната по време на престоя си в Марина Гранд Бийч хотел, за да се избегне излишно недоразумение.

  • Има ли сейф на разположение в хотела?

Има сейф във всяка стая за гости. Той е на разположение безплатно.

  • Имате ли на разположение жичен и / или безжичен достъп до Интернет?

Безплатен безжичен интернет е на разположение във всички стаи и в някои общи части на хотела. На разположение на гостите има интернет кът с 2 интернет киоска срещу допълнително заплащане от 5.00 лева на час.

  • Има ли на разположение в стаите бебешки кошари?

Разполагаме с бебешки креватчета и те се предлагат безплатно.

  • Предлагат ли се столчета за хранене на деца в ресторантите?

Да, ние предлагаме високи столчета в основния ни ресторант.

  • Имате ли свързани/преходни стаи?

Имаме свързани/преходни стаи в хотела (суит свързан със стандартна двойна стая). Вие може да отправите запитване за свързани стаи. Въпреки това, те не са гарантирани.

  • Имате ли специални съоръжения и услуги, достъпни за хора с увреждания?

Ние имаме няколко стаи, адаптирани към нуждите на хора с увреждания. Тези стаи разполагат с широки входове към банята, а баните са оборудвани с повече дръжки и подходящ подвижен душ. Запитване за такъв тип помещение винаги се изисква предварително –  в процеса на приемане и потвърждаване на резервацията. В противен случай  не може да бъде гарантирано. Всички етажи, повечето от заведенията в хотела, фоайето, спа центъра и основния ресторант също са достъпни с инвалидна количка. Има възможност за достъп и до открития плувен басейн чрез улицата извън хотела. Закритият плувен басейн е достъпен само чрез стълби.

  • Има ли на разположение в хотела лекар?

Има лекар на повикване 24 часа.

  • Разрешени ли са домашни любимци в хотела?

Домашни любимци НЕ са разрешени.

  • Какво напрежение на тока се използва в България?

Напрежението на електроенергия в България е 220 волта. Адаптори не са на разположение в хотела.

  • Какво се случва, ако счупя или повредя хотелско имущество?

Смятаме, че това е изключително неприятно и за двете страни, но любезно Ви молим да заплатите тази  щета на рецепцията на хотела съгласно  ценовата листа.

  • Къде се намира най-близката банка или обменно бюро?

Може да обмените валута на рецеция на партерен етаж. А най-близката банка се намира на 10 минути пеша от хотела.

  • Къде се намира най-близкият банкомат?

Най-близкият банкомат се намира на 20 метра от хотела.

  • Предлагате ли безплатен трансфер от летището?

Ние не предоставяме безплатен трансфер от летището, но предлагаме такава услуга срещу допълнително заплащане. Услугата е според възможностите. За допълнителна информация, моля свържете се с отдел Резервации.

  • Направих си резервация чрез интернет сайт, различен от сайта на хотела и искам да направя промяна по нея. Как мога да направя това?

Трябва да се свържете с агента / уеб сайта, през който сте направили резервацията си, за да направите  промяна по нея.