Често задавани въпроси
- Какъв е часът на настаняване / напускане на хотела?
Настаняването е от 14:00 часа, а напускането е до 12:00 часа.
- Възможно ли е да се настаня по-рано?
Понякога е възможно да се настаните по-рано от 14:00 часа. Това зависи от възможностите на хотела и не може да бъде гарантирано предварително. Въпреки това, за да бъдете сигурни, че стаята Ви ще е готова при пристигане, можете да си резервирате стая от предходната вечер.
- Предоставяте ли услугата късно напускане на стаята?
Късно напускане до 16.00 ч. е възможно при допълнително заплащане от 40.00 лева или късно напускане до 20.00 часа срещу допълнително заплащане от 70.00 лв. Това зависи от възможностите на хотела и може да бъде потвърдено от рецепция един ден преди датата на отпътуване.
- Има ли стая за багаж на рецепцията?
Да, има стая за багаж на рецепцията. Тя е на разположение безплатно.
- Какво е работното време на рецепцията?
Рецепцията работи 24 часа и колегите ни са на Ваше разположение денонощно.
- Изисква ли се моето ID / паспорт при настаняване?
Изискваме да ни се представи валиден официален документ за идентификация по време на регистрацията в хотела.
- Как мога да платя сметката си?
Гостите могат да платят сметката си на рецепция в брой в българска валута или с кредитна карта: VISA, Master Card, Diners Club. Някои от офертите обаче изискват авансово плащане като в този случай клиентите плащат депозит за бъдещо настаняване по банков път или с кредитна карта: VISA, Master Card, Diners Club.
- Позволено ли е пушенето на територията на хотела? А в стаите?
Пушенето в стаите и в закритите общи части на хотела не е разрешено. Клиентите могат да пушат на терасите на баровете.
- Има ли ограничения за сервиране на алкохолни напитки?
Според българските закони има възрастови граници за сервиране / продажбата на алкохол на лица, ненавършили 18 години.
- Трябва ли да нося ол инклузивната гривна?
Трябва да носите гривната по време на престоя си в Марина Гранд Бийч хотел, за да се избегне излишно недоразумение.
- Има ли сейф на разположение в хотела?
Има сейф във всяка стая за гости. Той е на разположение безплатно.
- Имате ли на разположение жичен и / или безжичен достъп до Интернет?
Безплатен безжичен интернет е на разположение във всички стаи и в някои общи части на хотела. На разположение на гостите има интернет кът с 2 интернет киоска срещу допълнително заплащане от 5.00 лева на час.
- Има ли на разположение в стаите бебешки кошари?
Разполагаме с бебешки креватчета и те се предлагат безплатно.
- Предлагат ли се столчета за хранене на деца в ресторантите?
Да, ние предлагаме високи столчета в основния ни ресторант.
- Имате ли свързани/преходни стаи?
Имаме свързани/преходни стаи в хотела (суит свързан със стандартна двойна стая). Вие може да отправите запитване за свързани стаи. Въпреки това, те не са гарантирани.
- Имате ли специални съоръжения и услуги, достъпни за хора с увреждания?
Ние имаме няколко стаи, адаптирани към нуждите на хора с увреждания. Тези стаи разполагат с широки входове към банята, а баните са оборудвани с повече дръжки и подходящ подвижен душ. Запитване за такъв тип помещение винаги се изисква предварително – в процеса на приемане и потвърждаване на резервацията. В противен случай не може да бъде гарантирано. Всички етажи, повечето от заведенията в хотела, фоайето, спа центъра и основния ресторант също са достъпни с инвалидна количка. Има възможност за достъп и до открития плувен басейн чрез улицата извън хотела. Закритият плувен басейн е достъпен само чрез стълби.
- Има ли на разположение в хотела лекар?
Има лекар на повикване 24 часа.
- Разрешени ли са домашни любимци в хотела?
Домашни любимци НЕ са разрешени.
- Какво напрежение на тока се използва в България?
Напрежението на електроенергия в България е 220 волта. Адаптори не са на разположение в хотела.
- Какво се случва, ако счупя или повредя хотелско имущество?
Смятаме, че това е изключително неприятно и за двете страни, но любезно Ви молим да заплатите тази щета на рецепцията на хотела съгласно ценовата листа.
- Къде се намира най-близката банка или обменно бюро?
Може да обмените валута на рецеция на партерен етаж. А най-близката банка се намира на 10 минути пеша от хотела.
- Къде се намира най-близкият банкомат?
Най-близкият банкомат се намира на 20 метра от хотела.
- Предлагате ли безплатен трансфер от летището?
Ние не предоставяме безплатен трансфер от летището, но предлагаме такава услуга срещу допълнително заплащане. Услугата е според възможностите. За допълнителна информация, моля свържете се с отдел Резервации.
- Направих си резервация чрез интернет сайт, различен от сайта на хотела и искам да направя промяна по нея. Как мога да направя това?
Трябва да се свържете с агента / уеб сайта, през който сте направили резервацията си, за да направите промяна по нея.